Referitor la imaginea panoului,
aş caracteriza-o într-un cuvânt: PENIBILĂ. Adică, sincer acum… toţi şi
toate ştim că se presupune că trupul unei femei are capacitatea
fantastică de a vinde ORICE, dar să ajungi să te gândeşti că El
(bănuiesc, deloc vag, că reclama se adresează doar bărbaţilor) e atât
de ,,creativ’’ şi dispune la liber de trupul Ei aşa încât, dacă EL
doreşte poate să printeze ce are chef pe corpul Ei.....
Imaginea înfăţişează o tânără femeie care aparent e dezbrăcată şi
printată cu un model ,,drăguţ’’, colorat. Poziţia corpului femeii este
cea a unui model ce pozează relaxat şi e disponibil, îşi susţine capul
şi părul la spate cu mâinile, gura e întredeschisă iar privirea e una
lascivă. Mesajul subliminal al reclamei, care ,,erodează’’ imaginea
femeilor în societate, transmis de panoul acesta este că: da, femeia e
disponibilă pentru bărbat, ea poate fi DOAR senzuală şi nu e necesar să o
tratezi ca pe un subiect autonom şi demn de respectul masculin.
,,PRINTEAZĂ PE CE VREI TU. Creativitate fără limite.’’ – un mesaj fratern, foarte sugestiv: ,,femeia: bunul, proprietatea bărbatului, ea e un obiect şi îi poţi găsi multe utilităţi ,,fermecătoare’’. Pentru ce îţi mai trebuie materiale (hârtie, carton, lemn etc.), când ai trupul femeii? Deşi pe panou sunt precizate tipurile de materiale pe care poţi imprima, trebuie să troneze imaginea unei femei senzuale, că altfel, sigur firma respectivă nu atrage clienţi! Reclama promite creativitate posibililor clienţilor dar ea însăşi e profund necreativă şi sexistă!
În viziunea publicitarilor, ca şi a scriitorilor romantici, femeia este o adevarată muză, un univers înstelat, dar şi o sursă de viaţă (pântecul alb pare să fie pântecul unei viitoare mame gata pregatită să dea naştere - să creeze o reclamă minunată, în cazul de faţă).
,,PRINTEAZĂ PE CE VREI TU. Creativitate fără limite.’’ – un mesaj fratern, foarte sugestiv: ,,femeia: bunul, proprietatea bărbatului, ea e un obiect şi îi poţi găsi multe utilităţi ,,fermecătoare’’. Pentru ce îţi mai trebuie materiale (hârtie, carton, lemn etc.), când ai trupul femeii? Deşi pe panou sunt precizate tipurile de materiale pe care poţi imprima, trebuie să troneze imaginea unei femei senzuale, că altfel, sigur firma respectivă nu atrage clienţi! Reclama promite creativitate posibililor clienţilor dar ea însăşi e profund necreativă şi sexistă!
Simona-Maria C.
RECLAMA
RăspundețiȘtergerehttp://www.thefashionspot.com/buzz-news/forum-buzz/306893-juicy-couture-fall-2013-campaign/
CE SE INTIMPLA PE AICI? AU STAGNAT LUCRURILE?
RăspundețiȘtergeresalutare,
RăspundețiȘtergeredaca as veni cu o invitatie de promovare blog ai accepta? http://bloggerss.net merci
@ Anonim Pregatim, ca si anul trecut, relansarea de toamna! Peste vara noi evaluam cum au decurs lucrurile, ce sectiuni ar trebui adaugate, cum dezvoltam blogul in continuare etc. Va asteptam dupa 1 octombrie din nou alaturi de noi:)
RăspundețiȘtergeremie imi place..da, sunt barbat...ma gandesc insa la o conotatie sexula clara...dar si liber consimtita...eu nu ma gandesc la a printa cu culori ci cu viata catre viata...cum hartia er suport pt culoare si reiese arta, asa si femeia e suport receptor pt barbat si iese viata...da, imi place
RăspundețiȘtergere