Reclama are doar 20 de secunde, timp însă suficient cât să evidenţieze unul dintre cele mai cunoscute stereotipuri despre femei: Acela că sunt şoferiţe proaste.

Şi de data aceasta publicitarii au mizat pe "umor" atunci când au realizat reclama.
De ce trebuia totuşi să fie femeia cea care a provocat incidentul? Amuzant sau...NU, acest spot întăreşte veşnicul stereotip că femeile sunt nişte incapabile la volan. Oare în echipa aia de creativi nu era nicio femeie sătulă de propoziţia “Aaaa, e o femeie la volan”?
Aş vrea să văd şi eu într-o zi reclama aia care e amuzantă fără să se apeleze la imaginea femeii “sexy şi prostuţă”, “mama gospodină multitasking”, “şoferiţă incapabilă” şi multe altele.
Ce să mai zicem de voice-over-ul reclamei, care bineînţeles că este un bărbat ce le dă sfaturi femeilor: “Soţul tău suferă de palpitaţii? Protejează-l altfel!” .
Faptul că acea voce nevăzută este un bărbat în majoritatea reclamelor poate că nu vă va părea ceva anormal, însă subliminal, induce ideea că doar bărbaţii sunt potriviţi pentru a recomanda ceva, ei reprezintă vocea autorităţii şi a sfaturilor bune ce le primim întotdeauna din spoturile tv.
Veggie Love - PETA's Banned Super Bowl Ad. Bun, nu?
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=-wDE9XpmDHE&feature=player_embedded
BURGER PORN?
RăspundețiȘtergerehttp://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2274184/Sports-Illustrated-cover-star-Nina-Agdal-goes-topless-tuck-burger-sizzling-new-Carls-Jr-advert.html#axzz2JvDUpVTX
ofensiv pt ambele sexe
RăspundețiȘtergerehttp://www.dailymail.co.uk/femail/article-2275159/Cheeky-ad-campaign-Playtex-wipes-suggests-women-freshen-sex-want-feel-desirable.html#axzz2JvDUpVTX