Reclama are doar 20 de secunde, timp însă suficient cât să evidenţieze unul dintre cele mai cunoscute stereotipuri despre femei: Acela că sunt şoferiţe proaste.
Spotul la medicamentul pentru inimă Aspacardin începe cu un cadru în care un bărbat stă pe un fotoliu ce pare că frige. Răspunde la telefon impacientat “Mâţişor, s-a întâmplat ceva?”. “Nu pufuleţ, întârzii puţin.” răspunde ea (soţia) cu zâmbetul pe buze în timp ce rulează un cadru cu o maşină ce e scoasă din lac.
Şi de data aceasta publicitarii au mizat pe "umor" atunci când au realizat reclama.
De ce trebuia totuşi să fie femeia cea care a provocat incidentul? Amuzant sau...NU, acest spot întăreşte veşnicul stereotip că femeile sunt nişte incapabile la volan. Oare în echipa aia de creativi nu era nicio femeie sătulă de propoziţia “Aaaa, e o femeie la volan”?
Aş vrea să văd şi eu într-o zi reclama aia care e amuzantă fără să se apeleze la imaginea femeii “sexy şi prostuţă”, “mama gospodină multitasking”, “şoferiţă incapabilă” şi multe altele.
Ce să mai zicem de voice-over-ul reclamei, care bineînţeles că este un bărbat ce le dă sfaturi femeilor: “Soţul tău suferă de palpitaţii? Protejează-l altfel!” .
Faptul că acea voce nevăzută este un bărbat în majoritatea reclamelor poate că nu vă va părea ceva anormal, însă subliminal, induce ideea că doar bărbaţii sunt potriviţi pentru a recomanda ceva, ei reprezintă vocea autorităţii şi a sfaturilor bune ce le primim întotdeauna din spoturile tv.
Veggie Love - PETA's Banned Super Bowl Ad. Bun, nu?
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=-wDE9XpmDHE&feature=player_embedded
BURGER PORN?
RăspundețiȘtergerehttp://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2274184/Sports-Illustrated-cover-star-Nina-Agdal-goes-topless-tuck-burger-sizzling-new-Carls-Jr-advert.html#axzz2JvDUpVTX
ofensiv pt ambele sexe
RăspundețiȘtergerehttp://www.dailymail.co.uk/femail/article-2275159/Cheeky-ad-campaign-Playtex-wipes-suggests-women-freshen-sex-want-feel-desirable.html#axzz2JvDUpVTX