Nu ne-am fi imaginat că cineva (în acest caz, advertiserii şi cei care
promovează propriul produs) îşi închipuie că, atunci când ieşi din casă,
cari după tine, de preferat în geantă, un detergent sau balsam pentru
haine. De ce? Pentru că eşti femeie. De ce? Probabil pentru simpla
plăcere de a rămâne cât mai mult în contact cu propriul „regat”. Cu
spaţiul casnic, bineînţeles.
Femeile nu cară detergenţi în poşete. Haideţi să deconstruim acest mit-pe-cale-de-apariţie.
Femeile nu cară detergenţi în poşete. Haideţi să deconstruim acest mit-pe-cale-de-apariţie.
Perspectiva propusă de industria în cauză este, evident, incredibilă şi ne ridică semne de întrebare. Ni se pare cel puţin surprinzător că cei care gândesc un scenariu pentru o reclamă chiar cred că femeile „iau” cu ele - metaforic sau mai puţin, după cum observăm- ,muncile domestice. Spălatul hainelor este o muncă domestică. Unii se pot gândi că femeile pot discuta cu prietenele despre efectele noului detergent sau despre parfumul îmbătător al noului balsam pentru haine. Însă, femeile au şi alte subiecte de discuţie... serios. Iar dacă nu ne credeţi pe cuvânt, faceţi câteva focus-grup-uri :).
Oana B.
reclama la magura, imbecila si cretina
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=f6heDzZAy3E
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2281826/Enterprising-firms-rent-ad-space-young-Japanese-womens-bare-legs.html
RăspundețiȘtergereNeaparat postati asta
RăspundețiȘtergerehttp://www.thefashionspot.com/buzz-news/latest-news/178835-cosmo-valentines-day
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2281579/French-lingerie-brand-Valege-launches-ad-campaign-featuring-bouncing-BOOBS.html
RăspundețiȘtergereRECLAMA AUTOHTONA RIVAL
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=HvzUJXu4vZU
Multumim tuturor pentru sesizari privind alte reclame!:) In acelasi timp, nu uitati ca oricine poate analiza si trimite o analiza la nupublicitatiiofensatoare@gmail.com Primim destul de multe mailuri si link-uri catre reclame si nu le putem analiza pe toate :)
RăspundețiȘtergere