Va anunţăm că au fost publicate si online două materiale- Catalogul Reclamelor Ofensatoare si volumul Femeile spun Nu publicitatii ofensatoare!
Catalogul Reclamelor Ofensatoare- In “Catalogul reclamelor ofensatoare” am
analizat dimensiunea de gen a reclamelor romanesti cu umor si sarcasm.
Catalogul cuprinde mai multe sectiuni.
O prima sectiune este dedicata
reclamelor care, feminist vorbind, nu ne plac, reclame impartite pe
categorii: Ingrijire, Lucrari in casa, Mass-media, Alimente si bauturi,
Frumusete si ingrijire, Produse de curatenie, Campanii sociale, Produse
bancare si financiare, Comunicatii. Din aceste multe reclame am decis
sa facem un top, pe care va invitam sa il descoperiti in volum.
O a doua sectiune este rezervata reclamelor care ne plac. Este o sectiune mult mai ....saraca in exemple.
La finalul Catalogului puteti citi sectiunea „Din „intelepciunea” reclamelor sau invataturi catre ori despre femei” unde veti gasi „lectiile de viata” extrase de noi odata vizionate reclamele analizate.
O a doua sectiune este rezervata reclamelor care ne plac. Este o sectiune mult mai ....saraca in exemple.
La finalul Catalogului puteti citi sectiunea „Din „intelepciunea” reclamelor sau invataturi catre ori despre femei” unde veti gasi „lectiile de viata” extrase de noi odata vizionate reclamele analizate.
Catalogul Reclamelor Ofensatoare
Femeile spun Nu Publicitatii Ofensatoare: Volumul porneste de la
teorii relevante in domeniul metodologiei feministe, al reprezentarii
femeilor in industria publicitara, al constructiei relatiilor de putere
dintre cele doua mari grupuri sociale (al femeilor si al barbatilor) si
al mitului frumusetii pentru a analiza opiniile femeilor in calitate de
consumatoare si cetatene cu privire la reprezentarile din industria
publicitatii.
Volumul
isi are radacinile in cercetarea calitativa desfasurata in cadrul
proiectului “Femeile spun NU publicitatii ofensatoare”, prin interviuri
semi-structurate si focus-grupuri cu femei cu vârste intre 18 si 55 de
ani privind modul in care acestea percep si raspund reclamelor
prezentate (in baza unei selectii realizate de echipa proiectului). In
cadrul celor 21 de interviuri individuale si 3 focus grupuri ne-am
propus sa aflam: daca femeile se uita la reclame, motivele pentru care
le vizioneaza, raportul si corespondenta dintre distributia rolurilor in
cadrul propriilor familii ori cupluri si cea din reclame, daca ar
schimba ceva in reclame, masura in care se identifica femeile cu
reprezentarile din reclame, masura in care observa stereotipurile de gen
si relatii de putere din reclame etc.
Femeile spun Nu Publicitatii Ofensatoare
Lectura placuta!
RECLAMA ROMANEASCA LA ALUNELE UBERNUTS
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=zxeeNp43Ofs
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2318202/Is-sexist-TV-programme-history-Chat-women-strip-men-critique-naked-bodies.html
RăspundețiȘtergere