Este nevoie doar de un “fâs” şi toate femeile vor cădea la picioarele bărbaţilor. Aceasta este ideea pe care reclama pentru AXE Excite ne-o sugereaza. El, pământeanul, nu face altceva decât să folosească produsul, doar că acţiunea lui are o consecinţă divină: îngerii încep să cadă. Bineînţeles, nu orice fel de îngeri, ci personaje perfecte, de tipul 90-60-90, pentru că AXE nu o să atragă decât astfel de modele.
Gestul îngerilor este unul stereotipic pentru imaginea femeilor: totala supunere în faţa bărbatului. Fără cuvinte, modelele îşi aruncă aura cu ochii aţintiţi pe noul lor zeu: el, utilizatorul de AXE. Totul se explică în sloganul reclamei “Şi îngerii vor cădea în ispită.” Nu-i aşa, tot femeile sunt păcătoase, tot ele sunt fiinţele slabe.
Admitem că această reclama este una, să o numim soft, în care femeile nu ajung pe punctul de a-şi scoate sutienul, aşa cum se întâmplă în varianta internaţională AXE Shower Gel (pe care o puteţi vedea mai jos). Totuşi, imaginea de ansamblu, deloc flatantă, este aceeaşi: femeile sunt un fel de marionete pregătite mereu să facă gesturi de renunţare doar pentru că simt mirosul AXE. Ştim că AXE este dedicat în mod special bărbaţilor, însă am vrea să credem că reclamele pentru produsele dedicate lor nu trebuie să aibă adiacent şi tente misogine.
Oana V.
LOL, daca ingerii arata in halul asta, mai bine nu! Mai potrivita pt. aceasta postura e femeia intre 2 varste care priveste de la balcon.
RăspundețiȘtergereDar de cursa luptatoarelor care trec peste mari si tari ca sa "intalnasca" barbatul AXE, ce ziceti?
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=I9tWZB7OUSU
Variante, la fel de naspa:
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=V6rAQHa1gmc
http://www.youtube.com/watch?v=P3IjDZWcsTE
http://www.youtube.com/watch?v=6tvIs0RtUmI
Reclama braziliana la TOYOTA COROLLA sa ce-are sula cu prefectura:
RăspundețiȘtergerehttp://www.youtube.com/watch?v=0Z2zGHAx-rE&feature=relmfu