duminică, 20 ianuarie 2013

Nu moare iubirea dacă plăteşte şi ea nota. Garantăm!


    Ne-am învăţat să gândim că preţul consumaţiei în cadrul unei întâlniri romantice trebuie musai să fie plătit de bărbat şi ne aşteptăm ca acest lucru să fie unul natural, normal. Se spune că un flirt adevărat implică un cost material din partea băiatului, altfel fetele nu se prind că sunt apreciate (sic!). Se mai spune că politeţea masculină ţine destul de mult de gestul gentilom de a plăti de fiecare dată consumaţia partenerei sale, iar unii susţin că iubirea lui a pălit considerabil şi e caz de panică dacă „după ani şi ani”, vorba cântecului, el îşi uită aceste „maniere”. Nimic mai fals spunem noi.


De aceea am vrut să facem acest video despre un el şi o ea la o terasă. Un cuplu normal, care discută despre un viitor concert Iron Maiden. Singurul lucru care iese din comun este faptul că nota de plată este achitata la sfârşit de femeie. Am vrut să arătăm că un video în care fata plăteşte şi consumaţia băiatului nu “omoară” pe nimeni,. Probabil că mulţi dintre voi nici nu aţi sesizat acest lucru. Recomandăm acelor advertiseri că pot sa-şi dezvolte ideiile creatoare şi în zona emancipării femeilor, să îndrăznească să spargă stereotipurile cu care îşi legitimează de cele mai multe ori alegerile. Nu de alta, dar nu le-ar strica să prindă din urmă realitatea. Poveştile lor în care el, Tarzan, plăteşte toată viaţa cafeaua sau berea lui Jane nu prea se mai potrivesc cu povestea reală a lui Maria şi Ion.

Andreea M.

2 comentarii:

  1. Adevarat. Desi, trebuie sa recunosc, de multe ori plateste el nu a murit niciunul dintre noi (sau altcineva) atunci cand am platit eu. Si nici nu ne este frica sa ne lasam portofelul in grija celuilalt. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect. Tocmai mi-ai adus aminte de un articol mai vechi, pe care l-am si gasit :)

    gen-masculin.blogspot.com/2011/01/cine-plateste.html

    RăspundețiȘtergere