miercuri, 8 februarie 2012

Cif Cream

Cif  Cream vine cu un mesaj pozitiv. Îşi doreşte să ne prezinte soluţia pentru un final frumos şi fericit intr-o reclamă cu un scenariu desprins parcă din cărţile de poveşti pentru copii .

Reclama  începe cu agitaţia din palat. Cei mai puternici bărbaţi din împărăţie se întrec pentru succesiunea la tron în curăţarea unui cazan extreme de murdar,  dar proba se dovedeşte a fi prea dificilă pentru ei.
Noroc că, din senin, apare un cavaler misterios înarmat cu Cif Cream gata să rezolve cu mult curaj cazul cazanului murdar.

Împărăţia este acum a lui…de fapt a ei. Cavalerul se dovedeşte a fi o Ea, desemnată Regină a Curăţeniei. Finalul reclamei este menit sa ne facă, probabil, să ne simţim speciale: “iată cum înţelepciunea femeii triumfă încă o dată.”

Nu am avea o problemă cu atmosfera de basm ingenios construita, doar că marele final fericit şi frumos pe care Cif il promite in reclama nu ascunde decât un mare stereotip:  spălatul, curăţatul sunt activităţi ce le revin doar femeilor.

Muţumim Cif Cream pentru că ne-ai facut stăpâne supreme ale curaţeniei. Cu sinceritate spunem, insa, ca nu ne-am supara daca din când în când am fi detronate din astfel de roluri. Avem toată  încrederea că şi bărbaţii se descurcă la fel de bine în lumea dereticării.

Multumim Corina pentru sugestie.

*Reclama este difuzată pe posturile noastre de televiziune, însă, online, momentan, poate fi găsită varianta internaţională (click aici pentru a o vedea)

Oana V.

6 comentarii:

  1. Eu am facut petitii referitoare la reclamele la Nutriday si Delikat, dar nu le ajunge ca le-am dat sursa pentru vizualizare pe net, CNA doreste sa ii comunic ziua, ora si postul la care au fost difuzate. Asa ca acum ma straduiesc sa urmaresc publicitatea si sa identific reclamele mentionate. Urmeaza petitie cu reclama la Cif... asta am vazut-o recent si se difuzeaza inca...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buna initiativa, corina! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Corina!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Geniala reclma, la obiect si realista

    RăspundețiȘtergere
  5. miie mi se pare că problema de fond este alta, cheia fiind 1). felul în care curge Ciful ăla din sticlă [!trink] şi 2). formularea idilică - "Cif Cream - întotdeauna un final frumos", intonată pe un ton bărbătesc, cu o profundă satisfacţie... este?

    RăspundețiȘtergere
  6. pe mine astia de la cif au reusit sa ma enerveze la culme. au reclama cu 'cif curata Romania', ceva legat de copii ca n-ar trebui sa citeasca mesajele de pe peretii desenati...in majoritate tot de copii. o tampenie. nu vor gasi prea multe mesaje agresive pe pereti. mizeria nu se afla pe peretii cladirilor, se afla in atitudinea unor snobi scrobiti. nu voi cumpara acest produs: mesajul reclamei are o tenta fascistoida :(

    RăspundețiȘtergere